کامیون بنز با 24 میلیون ریال خلافی راهی پارکینگ شد.
سرهنگ”محسن ناصری”رئیس پلیس راه ایلام گفت:ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به رفتارهای غیر عادی راننده یکدستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود:پس از توقیف کامیون و استعلام مدارک راننده مشخص شد کامیون دارای 24میلیون ریال خلافی است که راهی پارکینگ شد.
رئیس پلیس راه ایلام خطاب به رانندگان گفت:انتظار پلیس و مردم از رانندگان بخش عمومی،رعایت قانون راهنمایی و رانندگی و پایبندی به قانون است و رفتارهای ترافیکی آن ها باید الگوی سایر رانندگان باشد.