بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان بیان داشت: هر چه نظارت بر دستگاه های اجرایی بیشتر باشد به تقویت اعتماد عمومی مردم کمک می کند و به سود نظام است.
بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان بیان داشت: هر چه نظارت بر دستگاه های اجرایی بیشتر باشد به تقویت اعتماد عمومی مردم کمک می کند و به سود نظام است.