استقبال از مسافران نوروزی با شاخه های گل در اراک

دبیر اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی گفت: به مناسبت اولین روز بهار، استاندار و مسئولین استان در مبادی ورودی اراک با شاخه های گل از مسافرین نوروزی استقبال کردند.
به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سیدمحمد حسینی با اشاره به تمهیدات و اقدامات خاص برای مسافرین نوروزی اظهار کرد: علاوه بر تشکیل ستاد و کمیته های مربوطه و ابلاغ مسئولیت ها و وظایف به همه اعضای ستاد و دستگاه های مربوطه، برنامه هایی ویژه برای مسافرین پیش بینی شده است.
دبیر اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی …

کرمان نیوز

پامنا موبایل لپ تاپ