مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: اولویت ما قهرمانی نیست، ورزش کردن همه دانش آموزان است
تهران (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیشنهاد کرد درصدی از درآمدهای مراکز ورزشی آموزش و پرورش صرف هزینه های همان مرکز شود. وی همچنین معتقد است که به جای قهرمانی، ورزش کردن همه دانش آموزان در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: اولویت ما قهرمانی نیست، ورزش کردن همه دانش آموزان است
تهران (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیشنهاد کرد درصدی از درآمدهای مراکز ورزشی آموزش و پرورش صرف هزینه های همان مرکز شود. وی همچنین معتقد است که به جای قهرمانی، ورزش کردن همه دانش آموزان در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: اولویت ما قهرمانی نیست، ورزش کردن همه دانش آموزان است