رشد 12.5 درصد مصرف بنزین در نیمه دوم تعطیلات نوروز

رشد 12.5 درصد مصرف بنزین در نیمه دوم تعطیلات نوروز
همزمان با آغاز مجدد سفرهای نوروزی در نیمه دوم تعطیلات مصرف بنزین در کشور روند فزاینده به خود گرفت و از 72 میلیون لیتر به بیش …

رشد 12.5 درصد مصرف بنزین در نیمه دوم تعطیلات نوروز

همزمان با آغاز مجدد سفرهای نوروزی در نیمه دوم تعطیلات مصرف بنزین در کشور روند فزاینده به خود گرفت و از 72 میلیون لیتر به بیش …
رشد 12.5 درصد مصرف بنزین در نیمه دوم تعطیلات نوروز

فروش بک لینک

تلفن همراه پمپ بنزین را به آتش کشید +عکس

تلفن همراه پمپ بنزین را به آتش کشید +عکس
جایگاه سوخت مرکز بخش آشار این شهرستان بر اثر حادثه سهوی ناشی از صحبت کردن با تلفن همراه در آتش سوخت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهرستان، فرماندار مهرستان در این باره اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته هنگامی که راننده یک دستگاه وانت تویوتا درحال سوخت گیری بود زنگ تلفن همراه وی به صدا در آمد و راننده هم که با عجله قصد پاسخگویی داشت در یک لحظه شیلنگ تلمبه بنزین از داخل باک جدا و مقداری مواد سوختی روی تلفن همراه پاشیده و سبب آتش سوزی شد.

رشید پارسائی افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیروهای آتش …

تلفن همراه پمپ بنزین را به آتش کشید +عکس

جایگاه سوخت مرکز بخش آشار این شهرستان بر اثر حادثه سهوی ناشی از صحبت کردن با تلفن همراه در آتش سوخت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهرستان، فرماندار مهرستان در این باره اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته هنگامی که راننده یک دستگاه وانت تویوتا درحال سوخت گیری بود زنگ تلفن همراه وی به صدا در آمد و راننده هم که با عجله قصد پاسخگویی داشت در یک لحظه شیلنگ تلمبه بنزین از داخل باک جدا و مقداری مواد سوختی روی تلفن همراه پاشیده و سبب آتش سوزی شد.

رشید پارسائی افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیروهای آتش …
تلفن همراه پمپ بنزین را به آتش کشید +عکس

خرید بک لینک

ناوگروه سی وهشتم نداجا با حضور امیر سیاری در بندرعباس پهلو می گیرد

ناوگروه سی وهشتم نداجا با حضور امیر سیاری در بندرعباس پهلو می گیرد
به گزارش علت به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی “شهید نقدی” و ناوهای پشتیبانی بوشهر و لاوان در تاریخ ۳۰ دی ماه سال گذشته و پس از برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴ به آب های بین المللی اعزام شد. ناوگروه سی وهشتم نداجا با انجام موفق …

ناوگروه سی وهشتم نداجا با حضور امیر سیاری در بندرعباس پهلو می گیرد

به گزارش علت به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی “شهید نقدی” و ناوهای پشتیبانی بوشهر و لاوان در تاریخ ۳۰ دی ماه سال گذشته و پس از برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴ به آب های بین المللی اعزام شد. ناوگروه سی وهشتم نداجا با انجام موفق …
ناوگروه سی وهشتم نداجا با حضور امیر سیاری در بندرعباس پهلو می گیرد

فروش بک لینک

حضور رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم در مراسم نمادین گرامیداشت دوازدهم فرورد

حضور رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم در مراسم نمادین گرامیداشت دوازدهم فرورد
حضور رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم در مراسم نمادین گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی 12 فروردین 1395

منبع: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تاریخ: 1395/01/12

حضور رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم در مراسم نمادین گرامیداشت دوازدهم فرورد

حضور رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم در مراسم نمادین گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی 12 فروردین 1395

منبع: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تاریخ: 1395/01/12
حضور رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم در مراسم نمادین گرامیداشت دوازدهم فرورد

خرید بک لینک

باهنر: فکر نمی‌کردم 30-0 ببازيم!

باهنر: فکر نمی‌کردم 30-0 ببازيم!

* تصمیم نداشتم کاندیدای ریاست جمهوری شوم، الان هم ندارم. اینطور هم نبود که تصور کنم رای نمی‌آورم. البته آن زمان تصور نمی‌کردم اوضاع تهران این‌گونه شود. اگر علاقه داشتم و می‌خواستم به مجلس بیایم، راه‌حل‌هایی داشتم.* در مورد حرف‌ و حدیث‌های رد صلاحیت هم به هر حال هرکسی هر چیزی می‌تواند مي گوید. اما این طور چیزی را اصلا تصور نداشتم. امیدوارم ان‌شاءالله در این مدت که کار و زندگی‌ کرده‌ایم، دلایلی برای رد صلاحیت بنده پیدا نشود و تا به حال هم نشده است.*خيلي دير فهمیدم که چنین نتیجه‌ای در انتخابات تهران رقم مي خورد. مثلا سه، چهار روز مانده به تبلیغات اين حس را يافتم. البته بازهم نه تا این حد که 30 به هیچ شویم. فکر می‌کردیم تفوق با لیست امید یا اصلاح‌طلبان است.* در این دوره از انتخابات یک سری حرکات غیرمعمول انجام شد که ممکن است در انتخابات اثر مثبت داشته باشد. اما به یک نقطه اوج می‌رسد که از آن به بعد دیگر شکسته می‌شود. مثلا بعضی از دوستان در این زمان یکباره به افشاگری افتادند که کی رانت برده، خورده، قرارداد اینطوری یا آن طوری امضا کرده، حتی اسم بردند در حالی که در حالت عادی هم شرعا و قانونا نمی‌توان این حرف‌ها را زد. در انتخابات افشاگری آن هم افشاگری‌های این تیپی افکار عمومی را به فکر وا‌ می‌دارد که‌ آیا این مسائل الان به وجود آمده یا قبل از انتخابات هم بوده است؟ یا حتی مساله دخالت خارجی در انتخابات. مثلا رادیو بی بی سی بالاخره ممکن است از یک لیستی بیشتر خوشش بیاید و اگر مثلا بکوید به لیست الف رای دهید معنایش این نیست که اینها کاندیداهای انگلیس هستند.* کسانی که در دولت‌های نهم و دهم با آقای احمدی‌نژاد کار کردند الان 4 گروه هستند. آنها که امروز آقای احمدی‌نژاد را با آن دوست صمیمی‌اش قبول دارند، خط قرمز ما هستند و با آنها شوخی نداریم.* {چرا لاریجانی در قم دوم شد؟}: آقای لاریجانی را بزنید، خرد کنید و دوباره برگردانید سرجایش، باز هم اصولگراست. احدی در کشور نمی‌تواند مدعی باشد که لاریجانی جزو ظرفیت اصولگرایان نیست. ایشان در مجلس ششم رئیس صداوسیما بود. در مجلس هفتم، هشتم و نهم هم که تکلیفش معلوم است. برچسب غیراصولگرایی به دامن آقای لاریجانی نمی‌چسبد. اما چه شد؟ جامعه مدرسین به هر دلیلی سه نفر را در لیست گذاشتند که نماینده اول قم در آن نبود. جناب آقای امیرآبادی که از دوستان خوب ما هستند اسمشان در لیست جامعه مدرسین نیامد.بعد آنجا یک گروه اصولگرا پیدا شد که لیستی درست کردند، اما آقای لاریجانی در آن نبود. آن وقت جالب است که دوستان سران لیست اصولگرای تهران بیانیه‌ای دادند که از لیست اصولگرایان قم حمایت کردند. همان لیستی که نام لاریجانی در آن نبود! خب این‌ها اثر دارد. بچه حزب‌اللهی های قم هم احساس کردند نکند اقای لاریجانی یک طرف دیگر کشیده شده است و در اصولگرایی ایشان خدشه ایجاد شده است از این رو بعضی‌ها رای ندادند و این اتفاق افتاد.* یک بزرگی را که نامش را نمی‌برم، سه ماه قبل از انتخابات هم خطاب به آقای لاریجانی و هم خطاب به پایداری‌ها می‌گفت که‌ آقای لاریجانی، ممکن است مجلس دهم، مجلسی شود که شما چراغ بردارید و دنبال پایداری‌ها بگردید که ای کاش 5،4 تا از این پایداری‌ها باشند و به پایداری‌ها می‌گفت، پایداری‌ها خدای نکرده مجلس دهم مجلسی می‌شود که شما باید چراغ بردارید و به دنبال لاریجانی بگردید! الان وضعیت اینگونه است.* اگر فرض کنیم دوستان پایداری در مجلس 15 نفر باشند، معلوم است که کسی بهتر از علی لاریجانی برای ریاست مجلس دهم گیرشان نمی‌آید.* ممکن است 10 تا 15 تا از بچه‌های اصولگرا در فراکسیون اصولگرایی که آقای لاریجانی تشکیل می‌دهند، نروند اما زمانی که می‌خواهند برای ریاست مجلس تصمیم بگیرند حتما به نظر فراکسیون اصولگرایان توجه می‌کنند.*اگر آقای عارف بپذیرد که نائب رئیس شود، مساله‌اش حل است. راحت‌تر می‌تواند تفاهم کند و رای به اندازه نائب رئیسی دارد. خوب هم دارد ولی برای ریاست تصورم این است که رای ندارد.*تصورم این است که آقای لاریجانی بیشتر برای دولت مفید است تا آقای عارف. تصور این است که آقای لاریجانی با حاکمیت خیلی راحت‌تر است، می‌تواند برود و صحبت کند.

باهنر: فکر نمی‌کردم 30-0 ببازيم!

* تصمیم نداشتم کاندیدای ریاست جمهوری شوم، الان هم ندارم. اینطور هم نبود که تصور کنم رای نمی‌آورم. البته آن زمان تصور نمی‌کردم اوضاع تهران این‌گونه شود. اگر علاقه داشتم و می‌خواستم به مجلس بیایم، راه‌حل‌هایی داشتم.* در مورد حرف‌ و حدیث‌های رد صلاحیت هم به هر حال هرکسی هر چیزی می‌تواند مي گوید. اما این طور چیزی را اصلا تصور نداشتم. امیدوارم ان‌شاءالله در این مدت که کار و زندگی‌ کرده‌ایم، دلایلی برای رد صلاحیت بنده پیدا نشود و تا به حال هم نشده است.*خيلي دير فهمیدم که چنین نتیجه‌ای در انتخابات تهران رقم مي خورد. مثلا سه، چهار روز مانده به تبلیغات اين حس را يافتم. البته بازهم نه تا این حد که 30 به هیچ شویم. فکر می‌کردیم تفوق با لیست امید یا اصلاح‌طلبان است.* در این دوره از انتخابات یک سری حرکات غیرمعمول انجام شد که ممکن است در انتخابات اثر مثبت داشته باشد. اما به یک نقطه اوج می‌رسد که از آن به بعد دیگر شکسته می‌شود. مثلا بعضی از دوستان در این زمان یکباره به افشاگری افتادند که کی رانت برده، خورده، قرارداد اینطوری یا آن طوری امضا کرده، حتی اسم بردند در حالی که در حالت عادی هم شرعا و قانونا نمی‌توان این حرف‌ها را زد. در انتخابات افشاگری آن هم افشاگری‌های این تیپی افکار عمومی را به فکر وا‌ می‌دارد که‌ آیا این مسائل الان به وجود آمده یا قبل از انتخابات هم بوده است؟ یا حتی مساله دخالت خارجی در انتخابات. مثلا رادیو بی بی سی بالاخره ممکن است از یک لیستی بیشتر خوشش بیاید و اگر مثلا بکوید به لیست الف رای دهید معنایش این نیست که اینها کاندیداهای انگلیس هستند.* کسانی که در دولت‌های نهم و دهم با آقای احمدی‌نژاد کار کردند الان 4 گروه هستند. آنها که امروز آقای احمدی‌نژاد را با آن دوست صمیمی‌اش قبول دارند، خط قرمز ما هستند و با آنها شوخی نداریم.* {چرا لاریجانی در قم دوم شد؟}: آقای لاریجانی را بزنید، خرد کنید و دوباره برگردانید سرجایش، باز هم اصولگراست. احدی در کشور نمی‌تواند مدعی باشد که لاریجانی جزو ظرفیت اصولگرایان نیست. ایشان در مجلس ششم رئیس صداوسیما بود. در مجلس هفتم، هشتم و نهم هم که تکلیفش معلوم است. برچسب غیراصولگرایی به دامن آقای لاریجانی نمی‌چسبد. اما چه شد؟ جامعه مدرسین به هر دلیلی سه نفر را در لیست گذاشتند که نماینده اول قم در آن نبود. جناب آقای امیرآبادی که از دوستان خوب ما هستند اسمشان در لیست جامعه مدرسین نیامد.بعد آنجا یک گروه اصولگرا پیدا شد که لیستی درست کردند، اما آقای لاریجانی در آن نبود. آن وقت جالب است که دوستان سران لیست اصولگرای تهران بیانیه‌ای دادند که از لیست اصولگرایان قم حمایت کردند. همان لیستی که نام لاریجانی در آن نبود! خب این‌ها اثر دارد. بچه حزب‌اللهی های قم هم احساس کردند نکند اقای لاریجانی یک طرف دیگر کشیده شده است و در اصولگرایی ایشان خدشه ایجاد شده است از این رو بعضی‌ها رای ندادند و این اتفاق افتاد.* یک بزرگی را که نامش را نمی‌برم، سه ماه قبل از انتخابات هم خطاب به آقای لاریجانی و هم خطاب به پایداری‌ها می‌گفت که‌ آقای لاریجانی، ممکن است مجلس دهم، مجلسی شود که شما چراغ بردارید و دنبال پایداری‌ها بگردید که ای کاش 5،4 تا از این پایداری‌ها باشند و به پایداری‌ها می‌گفت، پایداری‌ها خدای نکرده مجلس دهم مجلسی می‌شود که شما باید چراغ بردارید و به دنبال لاریجانی بگردید! الان وضعیت اینگونه است.* اگر فرض کنیم دوستان پایداری در مجلس 15 نفر باشند، معلوم است که کسی بهتر از علی لاریجانی برای ریاست مجلس دهم گیرشان نمی‌آید.* ممکن است 10 تا 15 تا از بچه‌های اصولگرا در فراکسیون اصولگرایی که آقای لاریجانی تشکیل می‌دهند، نروند اما زمانی که می‌خواهند برای ریاست مجلس تصمیم بگیرند حتما به نظر فراکسیون اصولگرایان توجه می‌کنند.*اگر آقای عارف بپذیرد که نائب رئیس شود، مساله‌اش حل است. راحت‌تر می‌تواند تفاهم کند و رای به اندازه نائب رئیسی دارد. خوب هم دارد ولی برای ریاست تصورم این است که رای ندارد.*تصورم این است که آقای لاریجانی بیشتر برای دولت مفید است تا آقای عارف. تصور این است که آقای لاریجانی با حاکمیت خیلی راحت‌تر است، می‌تواند برود و صحبت کند.

باهنر: فکر نمی‌کردم 30-0 ببازيم!

خرید بک لینک

فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355 تا 1377

فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355 تا 1377
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355تا 1377 را برای انجام خدمت دوره ضرورت در سال جدید فراخواند.

فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355 تا 1377

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355تا 1377 را برای انجام خدمت دوره ضرورت در سال جدید فراخواند.
فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355 تا 1377

فروش بک لینک

اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم

اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این باره گفت: «این به موضع مردم سوریه بستگی دارد که تمایل عمومی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری وجود داشته باشند یا خیر. اگر چنین خواسته ای وجود داشته باشد، از نظر من مشکلی نیست. پاسخ دادن به میل و خواسته مردم طبیعی است و پاسخ به نیروهای معارض خاص طبیعی نیست. این مسئله به همه شهروندان سوریه مربوط می شود زیرا آنان به رئیس جمهور رأی می دهند».

وی تصریح کرد: «من به طور کلی با این قضیه مشکلی ندارم، زیرا رئیس جمهور نمی تواند بدون …

اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این باره گفت: «این به موضع مردم سوریه بستگی دارد که تمایل عمومی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری وجود داشته باشند یا خیر. اگر چنین خواسته ای وجود داشته باشد، از نظر من مشکلی نیست. پاسخ دادن به میل و خواسته مردم طبیعی است و پاسخ به نیروهای معارض خاص طبیعی نیست. این مسئله به همه شهروندان سوریه مربوط می شود زیرا آنان به رئیس جمهور رأی می دهند».

وی تصریح کرد: «من به طور کلی با این قضیه مشکلی ندارم، زیرا رئیس جمهور نمی تواند بدون …
اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم

بک لینک

هنرنمایی نخست وزیر کانادا/عکس

هنرنمایی نخست وزیر کانادا/عکس

هنرنمایی نخست وزیر کانادا/عکس

هنرنمایی نخست وزیر کانادا/عکس

بک لینک

حضور ریاست،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری قم در مراسم نمادین آیین گرامیداش

حضور ریاست،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری قم در مراسم نمادین آیین گرامیداش
حضور ریاست،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری قم در مراسم نمادین آیین گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی نوروز95

منبع: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تاریخ: 1395/01/12

حضور ریاست،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری قم در مراسم نمادین آیین گرامیداش

حضور ریاست،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری قم در مراسم نمادین آیین گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی نوروز95

منبع: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تاریخ: 1395/01/12
حضور ریاست،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری قم در مراسم نمادین آیین گرامیداش

فروش بک لینک

اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم/هر مسلحی که سلاحش را زمین بگذارد، بخشیده می شود

اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم/هر مسلحی که سلاحش را زمین بگذارد، بخشیده می شود
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این باره گفت: «این به موضع مردم سوریه بستگی دارد که تمایل عمومی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری وجود داشته باشند یا خیر. اگر چنین خواسته ای وجود داشته باشد، از نظر من مشکلی نیست. پاسخ دادن به میل و خواسته مردم طبیعی است و پاسخ به نیروهای معارض خاص طبیعی نیست. این مسئله به همه شهروندان سوریه مربوط می شود زیرا آنان به رئیس جمهور رأی می دهند».
وی تصریح کرد: «من به طور کلی با این قضیه مشکلی …

اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم/هر مسلحی که سلاحش را زمین بگذارد، بخشیده می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این باره گفت: «این به موضع مردم سوریه بستگی دارد که تمایل عمومی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری وجود داشته باشند یا خیر. اگر چنین خواسته ای وجود داشته باشد، از نظر من مشکلی نیست. پاسخ دادن به میل و خواسته مردم طبیعی است و پاسخ به نیروهای معارض خاص طبیعی نیست. این مسئله به همه شهروندان سوریه مربوط می شود زیرا آنان به رئیس جمهور رأی می دهند».
وی تصریح کرد: «من به طور کلی با این قضیه مشکلی …
اگر ملت سوریه بخواهد انتخابات زودهنگام برگزار می کنم/هر مسلحی که سلاحش را زمین بگذارد، بخشیده می شود

خرید بک لینک