تخریب دولت در روزنامه شهرداری ادامه دارد
به گزارش یزدی نیوز عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم و شهروندان تهران این است که روزنامه ای که با هزینه بیت المال و با استفاده از بودجه عمومی تهیه و منتشر می شود، در تقابل با مردم نباشد.
علیرضا رحیمی با اشاره به ادامه روند تیترهای منفی روزنامه همشهری علیه دولت اعلام کرد: موضع و تیترهای روزنامه همشهری به عنوان ارگان شهرداری تهران و روزنامه ای که با پول بیت المال اداره می شود، علیه دولت است و این مسئله پس از جلسه مجمع نمایندگان تهران با قالیباف و هشداری که در این رابطه داده شد، …
تخریب دولت در روزنامه شهرداری ادامه دارد
به گزارش یزدی نیوز عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم و شهروندان تهران این است که روزنامه ای که با هزینه بیت المال و با استفاده از بودجه عمومی تهیه و منتشر می شود، در تقابل با مردم نباشد.
علیرضا رحیمی با اشاره به ادامه روند تیترهای منفی روزنامه همشهری علیه دولت اعلام کرد: موضع و تیترهای روزنامه همشهری به عنوان ارگان شهرداری تهران و روزنامه ای که با پول بیت المال اداره می شود، علیه دولت است و این مسئله پس از جلسه مجمع نمایندگان تهران با قالیباف و هشداری که در این رابطه داده شد، …
تخریب دولت در روزنامه شهرداری ادامه دارد