خبرگزاری آریا-یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام این که اگر مشکلات و موانع حاکم بر فضای تولید و صنعت در کشور وجود نداشت، سال 94 می توانست بهترین سال تاریخ صنعت خودرو در کشورمان باشد که البته چنین نشد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید محمد بیاتیان افزود: سال های 93 و 94 را باید با نگاه بازیآبی صنعت خودرو ارزیابی نمود، چرا که سال 94 نیز مانند سال 93، شاهد افزایش کارکرد مجموعه های صنعتی و تولیدی در راستای بهبود صنعت خودرو بودیم.
وی با …