فرماندار قم تأکید کرد: ضرورت اهتمام بیش از پیش دستگاههای اجرایی درخدمات رسانی به زائرین
فرماندار قم بر ضرورت اهتمام بیش از پیش دستگاههای اجرایی درخدمات رسانی به زائرین تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، رضا سیار در اولین جلسه کمیته اجرایی ستاد در سال 95 طی سخنانی فرارسیدن سال نو را به هموطنان تبریک گفت.
وی همکاری دستگاهها در ارائه خدمات را مطلوب عنوان نمود و افزود: جهت تأمین ارزاق، عرضه مایحتاج عمومی، حمل و نقل و ترافیک شهری و نیز سرویس دهی در جاده ها و وروردی های شهر از سوی کمیته های مختلف فعالیت های خوبی صورت گرفته است.
وی با بیان لزوم استفاده از توان …
فرماندار قم تأکید کرد: ضرورت اهتمام بیش از پیش دستگاههای اجرایی درخدمات رسانی به زائرین
فرماندار قم بر ضرورت اهتمام بیش از پیش دستگاههای اجرایی درخدمات رسانی به زائرین تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، رضا سیار در اولین جلسه کمیته اجرایی ستاد در سال 95 طی سخنانی فرارسیدن سال نو را به هموطنان تبریک گفت.
وی همکاری دستگاهها در ارائه خدمات را مطلوب عنوان نمود و افزود: جهت تأمین ارزاق، عرضه مایحتاج عمومی، حمل و نقل و ترافیک شهری و نیز سرویس دهی در جاده ها و وروردی های شهر از سوی کمیته های مختلف فعالیت های خوبی صورت گرفته است.
وی با بیان لزوم استفاده از توان …
فرماندار قم تأکید کرد: ضرورت اهتمام بیش از پیش دستگاههای اجرایی درخدمات رسانی به زائرین