هاشمی را از دست دادیم، چون نجات غریقی در استخر نبود
مصطفی میرسلیم، رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: از استخری که آیت الله هاشمی برای شنا از آن استفاده می کردند مطلع نبوده و پس از مرگ ایشان از این موضوع با خبر شده است. به گزارش ایسنا، مصطفی میرسلیم در مجمع عمومی سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی با اشاره به وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی در استخر گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از دست دادیم، زیرا ایشان در استخری بدون منجی حضور داشتند.
هاشمی را از دست دادیم، چون نجات غریقی در استخر نبود
مصطفی میرسلیم، رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: از استخری که آیت الله هاشمی برای شنا از آن استفاده می کردند مطلع نبوده و پس از مرگ ایشان از این موضوع با خبر شده است. به گزارش ایسنا، مصطفی میرسلیم در مجمع عمومی سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی با اشاره به وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی در استخر گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از دست دادیم، زیرا ایشان در استخری بدون منجی حضور داشتند.
هاشمی را از دست دادیم، چون نجات غریقی در استخر نبود