وزارت امور خارجه: پخش مصاحبه های سخیف علیه برجام از سوی رسانه ملی چه سودی دارد؟

وزارت امور خارجه: پخش مصاحبه های سخیف علیه برجام از سوی رسانه ملی چه سودی دارد؟
تهران (پانا) – روابط عمومی وزارت امور خارجه درباره اظهارات یکی از مهمانان برنامه های شبکه یک صدا و سیمای در دومین سالگرد برجام واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه: پخش مصاحبه های سخیف علیه برجام از سوی رسانه ملی چه سودی دارد؟

تهران (پانا) – روابط عمومی وزارت امور خارجه درباره اظهارات یکی از مهمانان برنامه های شبکه یک صدا و سیمای در دومین سالگرد برجام واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه: پخش مصاحبه های سخیف علیه برجام از سوی رسانه ملی چه سودی دارد؟