شهردار و رئیس شورای شهر بفروئیه با صدور پیامی انتخاب آقای دکتر کمال دهقانی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از روابط عمومی شهرداری بفروئیه متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی
منتخب محترم مردم شریف تفت و میبد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
حضور حداکثری مردم فهیم و ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان های تفت و میبد در انتخابات هفت اسفندماه برگ زرین دیگری بود …