فرماندار: استفاده از حمل و نقل عمومی رکن اصلی در کاهش آلودگی شهر ارومیه است

فرماندار: استفاده از حمل و نقل عمومی رکن اصلی در کاهش آلودگی شهر ارومیه است
ارومیه– ایرنا- فرماندار ارومیه با تاکید بر لزوم همراهی مردم در راستای کاهش آلودگی هوای این شهر گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی از ارکان مهم کاهش این آلودگی به شمار می رود که توجه ویژه مردم را می طلبد.

فرماندار: استفاده از حمل و نقل عمومی رکن اصلی در کاهش آلودگی شهر ارومیه است

ارومیه– ایرنا- فرماندار ارومیه با تاکید بر لزوم همراهی مردم در راستای کاهش آلودگی هوای این شهر گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی از ارکان مهم کاهش این آلودگی به شمار می رود که توجه ویژه مردم را می طلبد.
فرماندار: استفاده از حمل و نقل عمومی رکن اصلی در کاهش آلودگی شهر ارومیه است