سهم بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی هفت درصد است

سهم بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی هفت درصد است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون سهم حوزه بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی، هفت درصد است و تخصیص سهم بیشتری به این حوزه امکان پذیر نیست.

سهم بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی هفت درصد است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون سهم حوزه بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی، هفت درصد است و تخصیص سهم بیشتری به این حوزه امکان پذیر نیست.
سهم بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی هفت درصد است

اقدام وزارت بهداشت در خرید راهبردی خدمات سلامت غیرقانونی است

اقدام وزارت بهداشت در خرید راهبردی خدمات سلامت غیرقانونی است
به گزارش دولت بهار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، مسعود پزشکیان با بیان اینکه وزارت بهداشت نتوانسته است خرید راهبردی خدمات را در حوزه سلامت انجام دهد، اظهار کرد: خرید خدمت راهبردی باید براساس قانون صورت می گرفت که وزارت بهداشت در این مسیر حرکت نکرده است.
وی با بیان اینکه خرید راهبردی تعرفه ای نیست، ادامه داد: در خرید راهبردی خدمات سلامت باید قیمت واقعی خدمات را استخراج کرده و به صورت راهبردی آن را خریداری کنند؛ در واقع در خرید راهبردی، خدمات سلامت …

اقدام وزارت بهداشت در خرید راهبردی خدمات سلامت غیرقانونی است

به گزارش دولت بهار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، مسعود پزشکیان با بیان اینکه وزارت بهداشت نتوانسته است خرید راهبردی خدمات را در حوزه سلامت انجام دهد، اظهار کرد: خرید خدمت راهبردی باید براساس قانون صورت می گرفت که وزارت بهداشت در این مسیر حرکت نکرده است.
وی با بیان اینکه خرید راهبردی تعرفه ای نیست، ادامه داد: در خرید راهبردی خدمات سلامت باید قیمت واقعی خدمات را استخراج کرده و به صورت راهبردی آن را خریداری کنند؛ در واقع در خرید راهبردی، خدمات سلامت …
اقدام وزارت بهداشت در خرید راهبردی خدمات سلامت غیرقانونی است

فروش بک لینک

مشاور وزیر بهداشت: کیارستمی در شرایط سختی است

مشاور وزیر بهداشت: کیارستمی در شرایط سختی است
مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به عیادت وزیر بهداشت از «عباس کیارستمی» آخرین وضعیت درمانی وی را توضیح داد.
دکتر عباس زارع نژاد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های انجام شده درباره روند درمانی کیارستمی، گفت: پس از اطلاع از بیماری و بستری این کارگردان ارزنده کشورمان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران، وزیر بهداشت به عیادت وی رفت و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عباس کیارستمی از سرطان دستگاه گوارش رنج می برد، افزود: ب …

مشاور وزیر بهداشت: کیارستمی در شرایط سختی است

مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به عیادت وزیر بهداشت از «عباس کیارستمی» آخرین وضعیت درمانی وی را توضیح داد.
دکتر عباس زارع نژاد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های انجام شده درباره روند درمانی کیارستمی، گفت: پس از اطلاع از بیماری و بستری این کارگردان ارزنده کشورمان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران، وزیر بهداشت به عیادت وی رفت و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عباس کیارستمی از سرطان دستگاه گوارش رنج می برد، افزود: ب …
مشاور وزیر بهداشت: کیارستمی در شرایط سختی است

فروش بک لینک

وزیر بهداشت: دلم می‌سوزد درد است

وزیر بهداشت: دلم می‌سوزد درد است

«دکتر سیدحسن هاشمی» با انتقاد از رویکرد برخی رسانه‌های داخلی درباره لغو سفر رییس جمهور به کشور اتریش، اعلام کرد: با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد، اعلام می‌کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع “عزت، حکمت و مصلحت” یک تصمیم انقلابی گرفت. تا از این پس، همه میزبانان نماینده ملت رشید و عزیزمان بدانند که “عزت و اقتدار ایران و ایرانی” از چه درجه اهمیتی برخوردار است. متن یادداشت دکتر هاشمی در کانال تلگرامی‌اش به شرح زیر است:” قرار بود روز سه شنبه بعد از ظهر، رئیس جمهوری را به همراه تنی چند از وزرا و مشاورین در سفر به اتریش همراهی کنم. در واپسین ساعات سفر از سوی دکتر روحانی لغو و به زمان مناسب موکول شد. دفتر رئیس جمهور علت تعویق سفر را “ملاحظات امنیتی و تامین شرایط مطلوب‌تر در خصوص برنامه و توافقات مورد نظر دو کشور” اعلام کرد. اینکه رسانه‌های خارجی، شبکه‌های بیگانه و ضد انقلاب، چه گفته و چه تفسیر کرده و می‌کنند؛ اهمیتی ندارد. اما آنچه رسانه‌های ما می‌گویند، قاعدتا مهم است و بویژه انتظار می‌رود که رسانه ملی مسیر آنها را نرود.متحیرانه برنامه‌ای دیدم که آشکارا رویکرد رییس جمهور اتریش و مقامات آن کشور را بر موضع ریاست جمهوری خودمان ترجیح می‌داد. اینکه گویی “امنیت در حد اعلا برقرار بوده، تدابیر شدید امنیتی درست شبیه سفر رؤسای جمهور روسیه، چین و آمریکا در نظر گرفته بوده” و … لذا اطلاعیه دفتر رییس جمهوری ایران بی اساس است!دلم می سوزد. مدت‌هاست طیفی از رسانه‌ها در خصوص مسایل مهم سیاست خارجی و عملکرد دولت، نه تنها حرف رییس جمهور اتریش را بر بیانیه رسمی دفتر رییس جمهور خودمان ترجیح می‌دهند؛ بلکه اظهار نظر و تحلیل و گاه خیال‌پردازی مقامات غربی؛ و خیلی اوقات نیز افراد دست چندم و غیر مسئول آمریکایی را از سخن رییس جمهور و مدیران ارشد کشورمان مستندتر می‌دانند و مداوما به بازتاب آن می‌پردازند. به راستی چرا و به چه قیمت؟درد است. متاسفانه عده‌ای ندانسته، و چه بسا برخی هم آگاهانه، حقایق و منافع ملی را به پای سیاست قربانی می‌کنند. البته مقامات و بخش‌های مسئولی هم، با کم کاری و بی دقتی، باعث تخریب و تضعیف مواضع جمهوری اسلامی؛ و بهانه دادن به این و آن، می‌شوند.در همین حد و با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد، اعلام می‌کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع “عزت، حکمت و مصلحت” یک تصمیم انقلابی گرفت. تا از این پس، همه میزبانان نماینده ملت رشید و عزیزمان بدانند که “عزت و اقتدار ایران و ایرانی” از چه درجه اهمیتی برخوردار است. این تصمیم، مستحق تکریم و قدرشناسی است یا تخریب؟! و آیا شایسته است که بدلیل عدم امکان بیان خیلی از مسایل (به خاطر مصلحت و منافع کشور)، بهره‌برداری سیاسی شود و افراد و تریبون‌ها، حقوق مردم را نادیده گیرند؟من دیپلماسی بلد نیستم، ولی غرور دینی و ملی آقای روحانی و استواری و سخت‌گیری ایشان در برخورد با تروریست‌ها و آدم‌کش‌ها را می‌ستایم و به این تصمیم انقلابی، شجاعانه و هوشیارانه، که عزت و منافع پایدار کشور را به دنبال دارد؛ علی‌رغم هر خسارت احتمالی و کوتاه مدت، از صمیم قلب احترام می‌گذارم. معتقدم که او یک انقلابی با تدبیر، شاگرد امام، مطیع و یار رهبری است. امید که امسال، همه با هم باشیم تا ملت آسایش و آرامش بیشتری بیابد و مرهمی نهیم بر زخم‌های اقتصادی و اجتماعی ملت شریف ایران. ان شاءالله.”

وزیر بهداشت: دلم می‌سوزد درد است

«دکتر سیدحسن هاشمی» با انتقاد از رویکرد برخی رسانه‌های داخلی درباره لغو سفر رییس جمهور به کشور اتریش، اعلام کرد: با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد، اعلام می‌کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع “عزت، حکمت و مصلحت” یک تصمیم انقلابی گرفت. تا از این پس، همه میزبانان نماینده ملت رشید و عزیزمان بدانند که “عزت و اقتدار ایران و ایرانی” از چه درجه اهمیتی برخوردار است. متن یادداشت دکتر هاشمی در کانال تلگرامی‌اش به شرح زیر است:” قرار بود روز سه شنبه بعد از ظهر، رئیس جمهوری را به همراه تنی چند از وزرا و مشاورین در سفر به اتریش همراهی کنم. در واپسین ساعات سفر از سوی دکتر روحانی لغو و به زمان مناسب موکول شد. دفتر رئیس جمهور علت تعویق سفر را “ملاحظات امنیتی و تامین شرایط مطلوب‌تر در خصوص برنامه و توافقات مورد نظر دو کشور” اعلام کرد. اینکه رسانه‌های خارجی، شبکه‌های بیگانه و ضد انقلاب، چه گفته و چه تفسیر کرده و می‌کنند؛ اهمیتی ندارد. اما آنچه رسانه‌های ما می‌گویند، قاعدتا مهم است و بویژه انتظار می‌رود که رسانه ملی مسیر آنها را نرود.متحیرانه برنامه‌ای دیدم که آشکارا رویکرد رییس جمهور اتریش و مقامات آن کشور را بر موضع ریاست جمهوری خودمان ترجیح می‌داد. اینکه گویی “امنیت در حد اعلا برقرار بوده، تدابیر شدید امنیتی درست شبیه سفر رؤسای جمهور روسیه، چین و آمریکا در نظر گرفته بوده” و … لذا اطلاعیه دفتر رییس جمهوری ایران بی اساس است!دلم می سوزد. مدت‌هاست طیفی از رسانه‌ها در خصوص مسایل مهم سیاست خارجی و عملکرد دولت، نه تنها حرف رییس جمهور اتریش را بر بیانیه رسمی دفتر رییس جمهور خودمان ترجیح می‌دهند؛ بلکه اظهار نظر و تحلیل و گاه خیال‌پردازی مقامات غربی؛ و خیلی اوقات نیز افراد دست چندم و غیر مسئول آمریکایی را از سخن رییس جمهور و مدیران ارشد کشورمان مستندتر می‌دانند و مداوما به بازتاب آن می‌پردازند. به راستی چرا و به چه قیمت؟درد است. متاسفانه عده‌ای ندانسته، و چه بسا برخی هم آگاهانه، حقایق و منافع ملی را به پای سیاست قربانی می‌کنند. البته مقامات و بخش‌های مسئولی هم، با کم کاری و بی دقتی، باعث تخریب و تضعیف مواضع جمهوری اسلامی؛ و بهانه دادن به این و آن، می‌شوند.در همین حد و با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد، اعلام می‌کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع “عزت، حکمت و مصلحت” یک تصمیم انقلابی گرفت. تا از این پس، همه میزبانان نماینده ملت رشید و عزیزمان بدانند که “عزت و اقتدار ایران و ایرانی” از چه درجه اهمیتی برخوردار است. این تصمیم، مستحق تکریم و قدرشناسی است یا تخریب؟! و آیا شایسته است که بدلیل عدم امکان بیان خیلی از مسایل (به خاطر مصلحت و منافع کشور)، بهره‌برداری سیاسی شود و افراد و تریبون‌ها، حقوق مردم را نادیده گیرند؟من دیپلماسی بلد نیستم، ولی غرور دینی و ملی آقای روحانی و استواری و سخت‌گیری ایشان در برخورد با تروریست‌ها و آدم‌کش‌ها را می‌ستایم و به این تصمیم انقلابی، شجاعانه و هوشیارانه، که عزت و منافع پایدار کشور را به دنبال دارد؛ علی‌رغم هر خسارت احتمالی و کوتاه مدت، از صمیم قلب احترام می‌گذارم. معتقدم که او یک انقلابی با تدبیر، شاگرد امام، مطیع و یار رهبری است. امید که امسال، همه با هم باشیم تا ملت آسایش و آرامش بیشتری بیابد و مرهمی نهیم بر زخم‌های اقتصادی و اجتماعی ملت شریف ایران. ان شاءالله.”

وزیر بهداشت: دلم می‌سوزد درد است

بک لینک