دختر 19 ساله، قربانی مونوکسیدکربن شد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از مرگ دختر 19 ساله اهری به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن خبر داد.

خبر جدید

اخبار کارگران