خواهران در خواب ابدی

فرهیختگان| بیرون آوردن لوله بخاری روشن و چسب زدن به همه درزها، آخرین اقدامی بود که سه خواهر مجرد در زندگی شان انجام دادند؛ اقدامی که به مرگ هر سه نفرشان انجامید و جسدشان تا ساعت ها در منزل ماند. به گفته مددی، مسئول روابط عمومی اورژانس تهران، زمانی که امدادگران اورژانس به محل رسیدند بدن هر سه نفر کاملا سفت شده و دچار جمود نعشی شده بودند. سه خواهر 42، 45 و 50 ساله دوشنبه شب این هفته تصمیم گرفتند با در آوردن لوله بخاری به زندگی خود پایان بدهند. آنها همه درزهایی را که ممکن بود باعث هوارسانی به داخل اتاق …

دانلود موزیک

اسکای نیوز