به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ،سید باقر مسلمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس در همایش معاونین اداری ،مالی ادارات کل نوسازی مدارس استانهای کشور گفت :سازمان نوسازی مدارس در سال 1354طی لایحه دولت در مجلس شورای ملی مصوب و در مجلس سنا تأیید شد که به عنوان سازمان عمرانی تحت پوشش آموزش و پرورش با ساختار و تشکیلات و ردیف اعتباری مجزا تشکیل شد و استدلال این بود که آموزش و پرورش هدفش تعلیم و تربیت است و ساخت و ساز با این اهداف سنخیت ندار …