نیمی از ایرانی ها چاق هستند
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۰ درصد مردم ایران دارای اضافه وزن و چاقی هستند که سر منشاء بسیاری از بیماری هاست.
نیمی از ایرانی ها چاق هستند
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۰ درصد مردم ایران دارای اضافه وزن و چاقی هستند که سر منشاء بسیاری از بیماری هاست.
نیمی از ایرانی ها چاق هستند