استاندار یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان یزد، گفت: کشفیات مواد مخدر در استان یزد 54 درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “سیدمحمد میرمحمدی” در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد اظهار کرد: عملکرد دستگاه های مختلف استان در راستای مبارزه با مواد مخدر در یزد، بیانگر وجود هماهنگی و مشارکت مطلوب بین دستگاه های امنیتی و انتظامی در این حوزه است.
وی با اشاره به اهمیت افزایش کشفیات انواع مواد مخدر در …