به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، حامد رستمی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: بیش از 8 هزار عکس از حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری توسط عکاسان و خبرنگاران گرفته شده است.
مشاور فرماندار ورامین گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای توسط عکاسان و خبرنگاران ثبت شد و این تصاویر سندی بر استقامت و ایستادگی …