به گزارش بولتن نیوز ، ملکه رنجبر، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در بستر بیماری است،در خصوص حال جسمانی خود اظهار داشت: هم اکنون در بستر بیماری هستم و حال عمومی خوبی ندارم. قند خونم بالاست و شرایط راه رفتن برایم سخت است. در این امر از پرستار کمک می گیرم.
بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» که متاسفانه به بیماری پارکینسون مبتلاست، گفت: سلامتی نعمتی است که باید قدر آن را دانست و تا انسان به بیماری مبتلا نشود، قدردان این نعمت خداوند نیست.
وی که توان مصاحبه را نداشت، برای همه عوامل سینما و مردم آرزوی …