قائم مقام بانک مرکزی گفت: اقتصاد ایران در حال خروج از شرایط رکودی است؛ البته کاهش قیمت و درآمدهای نفتی متاسفانه موجب کاهش نرخ رشد اقتصادی در چند فصل گذشته شده و امید است در نیمه دوم سال جاری اقتصاد ایران عملکرد بهتری داشته باشد. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، قائم مقام بانک مرکزی در دیدار با معاون بخش نفت و گاز شرکت جنرال الکتریک گفت: از سرمایه گذاری های مشترک در صنایع نفت، گاز، معادن و تولید کالاها و خدماتی که مصرف داخلی و امکان صادرات به بازار کشورهای منطقه را دارند، استقبال می کنیم. در این دیدا …