رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه از واکسیناسیون تب برفکی بیش از 70 درصدی جمعیت گوسفند و بز این شهرستان خبر داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه، محسن رمضانی اظهار کرد: در راستای ایمن سازی جمعیت دام سبک شهرستان با اجرای طرح فراگیر واکسیناسیون گوسفند و بز از ابتدای آذرماه امسال تاکنون، بیش از 70درصد جمعیت گوسفند و بز علیه بیماری تب برفکی در شهرستان بشرویه تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.
وی در تشریح این …