به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، اصغر فرودی؛ فرماندار و رئیس ستاد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گراش طی پیامی از حضور حماسی، باشکوه و گسترده مردم شهرستان تشکر کرد.
در متن این پیام اماده است:
خداوند منان را شاکرم که مردم شریف شهرستان گراش در لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب ودعوت رییس جمهور محترم وبزرگان ودلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ودهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر به جهانیان …